Ačkoliv na to nevypadám, jsem traktor

Univerzální nosiče nástaveb Mercedes-Benz Unimog i další speciální vozidla a jejich pracovní nástavby a účelové aplikace se velmi osvědčily v sektoru komunální techniky. Cesta do zemědělství vedla přes homologaci vozidel jako traktoru, což přineslo celou řadu výhod.

V současné době je v prodejním programu několik modelových řad, které jsou speciálně určeny pro zemědělský sektor. Od počátku svého vzniku v 50. letech 20. století byl v zemědělství využíván Unimog jako univerzální nosič nářadí. Podvozek Unimogu je postaven na bázi zemědělského traktoru s možností předního i zadního vývodového hřídele nebo předního či zadního tříbodového závěsu.
V nabídce jsou také vozidla Mercedes-Benz Arocs homologované jako traktory. Jsou to buď sedlové tahače 4×4 nebo 6×6, nosiče výměnných nástaveb 4×4, 6×6 nebo dokonce 8×8 postavené rovněž na podvozku Mercedes-Benz Arocs. Pro tahače je v nabídce několik druhů velkoobjemových návěsů dodávaných ve spolupráci se společností Pekass, která v České republice zastupuje firmy Tebbe, Briri nebo Krampe. Důmyslné výměnné systémy vyráběné ve firmě KOV Velim umožňují rychlou montáž i výměnu pracovních nástaveb.
Zkušenosti z provozu těchto mechanismů ukazují značné výhody a úspory zejména tam, kde je vysoký roční podíl přepravních výkonů, tzn. u větších podniků s dlouhými dopravními trasami nebo u firem poskytujících zemědělské služby.*

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *