Nejlepší známky pro německou značku

Jak moc jsou německé specializované firmy spokojeny se svými továrními značkami? Tuto otázku položil svaz spolkových výrobců zemědělské techniky (LBT) již podruhé všem prodejcům zemědělské techniky, kteří jsou členy LBT. Celkem se vrátilo 578 opovědí (v loňském roce to bylo 478) a nyní zveřejněný výsledek je jednoznačný: První místo opět obsadila KRONE s průměrným skóre 17,2 bodu.

Dealeři mohli přidělit body podle stupnice od 0 (velmi špatné) do maximálně 20 (nejlepší). Potěšující je také to, že společnost KRONE dosáhla nejlepšího výsledku v šesti z celkem 16 tematických oblastí, jako je poprodejní servis, záruční podmínky, management, reklama & podpora výrobků, vztah mezi výrobcem a prodejcem i vůle zlepšovat se.

Bernard Krone, předseda dozorčí rady společnosti KRONE Holding a Martin Eying, výkonný ředitel pro prodej & marketing, komentují obhájenou nejvyšší příčku takto: „Jménem celého týmu bychom chtěli poděkovat našim prodejcům za skvělý výsledek, který překonal i loňský rok, ale také za vzájemný neustále probíhající kritický dialog. Protože pouze prostřednictvím této upřímné výměny informací zjistíme, jak a kde se můžeme zlepšit. Budeme i nadále intenzivně pracovat ve všech oborech naší společnosti, abychom i v budoucnu uspokojili požadavky našich prodejců. A to i na pozadí někdy obtížných rámcových podmínek, které s sebou od vypuknutí koronová pandemie přináší. Zde se projevuje, jak důležitý je konstruktivně kritický dialog pro důvěryhodnou a korektní spolupráci mezi výrobcem a prodejcem.“*

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *