První Live-Chat představil vzdálenou podporu

Výrobce John Deere dokázal překonat současná omezení a poskytl zástupcům odborných periodik zajímavé informace pomocí moderních digitálních technologií – na dálku v reálném čase. Vůbec poprvé formou Live-chatu představili zástupci výrobce svou službu Connected Support, a zároveň odpovídali na předložené dotazy. Malé studio bylo zřízeno v závodě v německém Mannheimu, ale v živých vstupech se mohli na téma vzdálené servisní podpory se svými zkušenostmi z praxe přidat i dealeři John Deere z Velké Británie, Francie či Německa.

Význam telematického systému JDLink pro praxi je značný, když v současné době je v evropském regionu vybaveno modulem JDLink zhruba 45 000 strojů.

Tento modul by neměl být zaměňován s přijímačem satelitního navigačního systému AutoTrac, který může být využíván i pro další systémy precizního zemědělství. JDLink slouží jedině k přenosu dat o strojích, zjištěných například pomocí senzorů, uložených ve strojích. JDLink si lze zjednodušeně představit jako mobilní telefon, který přenáší data.

Data ze strojů jsou úplně nejdříve přenášena k zákazníkovi, který je má k dispozici na operačním středisku MyJohnDeere. Aplikace MyJohnDeere je produkt vývoje tohoto výrobce, v němž si zákazník může přečíst a dále podle svých potřeb zpracovávat data o svých strojích (např. spotřebu paliva, výkonová data či zeměpisnou polohu).

Více informací přinese měsíčník Mechanizaci zemědělství č. 6/2020.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *