Rozšíření poprodejních služeb

Již od loňského roku mají všichni prodejci i zákazníci firmy LEMKEN stálý přístup ke všem informacím o produktech této značky. Informační portál Leonis kromě toho poskytuje též exkluzivní přístup pro prodejce do oblasti katalogu náhradních dílů, dat o technice, termínech školení a aktuálních novinkách. Nyní přichází novinky v podobě offline přístupného katalogu náhradních dílů a update disk, čímž se nabídka poprodejních služeb stává zcela kompletní.

S trojicí stavebních kamenů v podobě systémů Leonis, Lemkendoc a Update-disku nabízí firma Lemken svým partnerům výkonný souhrn služeb, umožňující rychlou a věcnou orientaci. Zemědělcům pak přináší vysokou míru disponibility jejich techniky LEMKEN.

Nový katalog náhradních dílů „LEMKENDOC“ poskytuje vždy aktuální přístup ke katalogům originálních náhradních dílů. Jednotlivé náhradní díly se nechají identifikovat nezávisle na času či na tom, na jakém místě se zájemce o takové informace právě nachází – přímo z pole, v kanceláři anebo v dílně. Poté je možné tyto díly prostřednictvím internetu objednat. Tuto moderní službu vhodně doplňuje ještě integrované vyhledávání náhradních dílů podle sériového čísla a možnost tvorby individuálních poznámek. Další opakované dotazy se tak stávají zbytečnými a zároveň se omezuje riziko zadání chybných objednávek.

Kromě toho dává firma LEMKEN svým kooperačním partnerům k dispozici možnost snadného Update v podobě USB disku. Díky tomu může servisní technik provést rychle a bez komplikací update software u techniky a ovládacích terminálů. Disk pro update se pravidelně propojuje se softwarovým serverem LEMKEN, takže disponuje vždy nejaktuálnějším softwarem. Servisní technik může samozřejmě také sáhnout po starších verzích a vrátit nastavení u nářadí na původní verzi.*

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *